Kwaliteit
Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en administratie zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg. Een goede klachtenbehandeling hoort daar ook bij.
Onze praktijk werkt aan het op peil houden van de kwaliteit. Binnen de tandheelkunde zijn diverse kwaliteitsbevorderende activiteiten beschikbaar. Wij besteden veel tijd en aandacht aan de volgende zaken:
- Visitatie;
- Lidmaatschap wetenschappelijke vereniging;
- Lezen vakliteratuur;
- Volgen van bij- en nascholing;
- Bijwonen intercollegiaal overleg;
- Implementeren van nieuwe richtlijnen, veldnormen, gedragsregels en praktijkwijzers;
- Bijwonen Themaprojecten;
- Bezoeken klinische avonden.
U vindt de waardering in onze activiteiten ten aanzien van kwaliteit terug in onze kwaliteitskeurmerk KRT (Kwaliteitsregister Tandartsen).
Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Hebt u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.